GGZ rustplaatsen

Stel hier je vragen over de route, navigatie en rustplekken onderweg.
Plaats reactie
Judith Fit4Fun

GGZ rustplaatsen

Bericht door Judith Fit4Fun » wo mar 27, 2019 11:53 am

Ik ben op zoek naar de namen en t adres van de 5? rustplaatsen op GGZ terreinen waar we gebruik van mogen maken.

GGZ NHN/Heilo & Lentis/zuid-Laren zijn mij bekend maar ik begreep dat er nog drie zijn. Wie kan mij helpen aan die gegevens?

Groet Judith.

Nienke Bouwman

Re: GGZ rustplaatsen

Bericht door Nienke Bouwman » wo apr 10, 2019 11:43 am

Hoi Judith,

Wij zullen deze plekken binnenkort ook op de site publiceren, dat werkt een stuk makkelijker.

De eerste is in Deventer op terrein Bringeven, Nico Bolkesteinlaan 1, 7416 SB Deventer
De tweede Is Lentis Zuidlaren, E 6, 9471 KE Zuidlaren
De derde is bij GGZ Friesland, Burgemeester J. Dijkstraweg 6, 8801 PG Franeker
De vierde is GGZ NHN, Hooge Venne 2, 1851 VV Heiloo
De vijfde is Parnassia, Oude Parklaan 125 1901 ZZ Castricum

Succes!

Judith Fit4Fun

Bericht door Judith Fit4Fun » zo apr 14, 2019 9:18 pm

Dank je!

Judith Fit4Fun

Bericht door Judith Fit4Fun » za apr 27, 2019 9:45 am

Hoi

Weet iemand wat we bij bovenstaande rustplaatsen kunnen verwachten (naast leuke mensen)?

- douchegelegenheid?
- slaapgelegenheid?
- mogelijkheid tot gebruik keuken?
- ?

Groetjes
Judith

j.kuin@accare.nl

Bericht door j.kuin@accare.nl » do mei 02, 2019 4:21 pm

Ik hoorde dat GGZ NHN dit jaar de slaapplaatsen niet voor elkaar krijgt.
Heeft iemand alternatieven in de omgeving Heiloo gevonden?

Gr. John

Nienke Bouwman

Bericht door Nienke Bouwman » ma mei 06, 2019 12:07 pm

Op het GGZ terrein van Parnassia in Castricum wordt dit jaar ook mogelijkheden geboden om je basiskamp op te bouwen, dit terrein ligt ongeveer 10 km bij Heiloo vandaan. Wanneer wij hier meer informatie vanuit de organisatie over hebben, brengen we dit naar buiten.

Marijke

Bericht door Marijke » do mei 23, 2019 8:56 pm

Ik heb dus toch echt geen idee hoe ik die rustplekken moet gaan regelen. Hoeveel moet ik er regelen? Moet ik me opgeven voor de rustplekken op de GGZ terreinen? Help!! FIjn als iemand me even op weg wil helpen. Groet, Marijke

Bas Ickenroth

Bericht door Bas Ickenroth » wo mei 29, 2019 8:47 am

Wat wij nu twee jaar hebben gedaan (en nu ook weer doen bij de derde keer) is eerst de wisselplekken uitzoeken waar het ene renteam het andere andere aflost, en dan in die omgeving zoeken naar een camping, sportclub of camperplaats. Google (maps) is je vriend hierbij, en dan gewoon mailen of bellen naar de betreffende organisatie.

Wij werken overigens met twee onafhankelijke subteams die elk hun eigen rustplekken hebben - dit om de reis tussen de wisselplekken zo kort mogelijk te maken. We komen dan uit op zo'n 10 rustplaatsen. Maar daar is iedereen vrij in, je kan het ook met zo'n 5 a 6 rustplaatsen redden, dan is alleen het rijden van en naar de wisselplekken langer.

Bij de GGZ terreinen verwacht ik nog contactgegevens om op te kunnen geven hoe laat we daar aan kunnen komen. Dat was vorig jaar bij Lentis in ieder geval prima geregeld :)

Succes!

Bas Ickenroth

Bericht door Bas Ickenroth » do jun 06, 2019 10:27 pm

Camping “Het Bos Roept” in de kop van noord-Holland heeft het SR weekend een bruiloft; voorgaande jaren deden ze met plezier mee, en ze vinden het zelf ook jammer dat het dit jaar niet gaat. We hebben wel tips van ze gekregen over vervangende campings/accomodaties.

jolandalangeland

Bericht door jolandalangeland » di jun 18, 2019 1:11 pm

Hallo Socialrunners!

Bij Lentis bieden wij wederom de mogelijkheid om gebruik te maken van ons prachtige terrein! Niet alleen tijdens de Socialrun een kijkje waard, maar ook zeker als je in de buurt bent. Wat kun je bij ons verwachten?

- Een heldenontvangst uiteraard :)
- Genoeg plek voor auto's, busjes, tenten, campers enz.
- Ruimtes die je kunt reserveren bij mij om te overnachten met je team (we hebben een gymzaal en daarnaast 10 ruimtes beschikbaar. Vol=vol)
- Een rustig terrein, waar de vogels al heel vroeg fluiten!
- Douches
- Stroom
- Koffie/thee
- Eten (pannenkoeken, broodjes, yoghurtjes enz. - aangeboden door onze sponsor Distrivers)
- Een ontspanningsruimte met masseurs en DJ vanaf 7u in de ochtend.
- Een blenderbike waar je je eigen smoothy bij elkaar kan fietsen.

We hebben al een aantal aanmeldingen binnen. Mochten jullie gebruik willen maken van het aanbod om bij ons te overnachten? Laat het mij weten via de mail j.langeland@lentis.nl

Gr. Jolanda

Plaats reactie